IKLAN

Cara Nak Buat Lubang Leher Kurung Moden

Belajar cara menjahit lubang leher teluk belanga. Kalau kita tengok baju kurung moden die macam straight cut kan.


Pola Leher B Kurung Tradisional Sewing Techniques Sewing Patterns Sewing

Labuh lengan panjang Bukaan tangan lengan panjang Keliling dada Keliling ketiak Mercu ke mercu Keliling pinggang Keliling pinggul Labuh baju Keliling leher Bahu ke pinggang.

. Tutorial Jahit Lis Pada Leher Baju Kurung Moden Atau Jubah Youtube Teknik Menjahit Teknik Baju Kurung Siap jahit dart cantum. May 23 2019 - Assalamualaikum dan salam aidiladha semua. Penggunaan sabun adalah bertujuan agar apabila poket di.

Mula-mula Gosok pada bahagian bahu yang telah di cantumkan. Cara terkini buat lapik leher baju kurung moden. Tutorial buat kemasan leher assalamualaikum semua khas untuk.

Ini contoh baju yang ada zip ye. Tutorial cara melakar pola baju melayu moden slimfit Cara basic melakar pola. LANGKAH-LANGKAH MENJAHIT BAJU KURUNG MODEN MELAKAR LAPIK LEHER BAJU KURUNG MODEN.

Cara menjahit lengan baju. Teknik membuat lubang leher baju kurung Assalamualaikum panduannya - Buat segiempat sama EF GH EG FH adalah ukuran leher 6 daripada FB EA jarakan bahagian hadapan 115 inci. Membuat pola baju merupakan satu asas yang penting.

Sepas itu pin kan bahagian sambungan jahitan tangan dengan bahagian sambungan jahitan badan baju. Cara Jahit Zip Sorok Kemasan Leher Baju Kurung Moden. Jul 2 2012 - Kali ini saya kongsikan Tutorial membuat Leher Baju kurung.

Cara jahit leher guna lis. Lebihkan 12 inci di bahagian tepi di bahagian hujung lengan baju perlu lebihkan 1. Pembuatan lubang tanam dilakukan dengan cara mengeluarkan sebagian tanah dari dalam wadah semai.

Ada kawan saya kata bahagian yang paling rumit nak buat. Labuh baju Keliling leher Bahu ke pinggang sebelum tu eden ni buat baju kurung moden yg ade lisu belakang sahaja. Ambil sekeping kertas a4 dan lipat kepada dua bahagian dan bolehlah melukis pola leher bulan.

Hehesempena raya haji ni dengan murah hatinya saya buat tutorial untuk menjahit leher baju kurung moden. Kemudian masukkan sahaja tangan td ke dalam lubang ketiak baju. Cara membuat baju kurung moden.

Kalau nak buat baju kurung moden utk budak. Terima kasih kerana bertanya. Kita tengok balik ukuran punggung.

Gambarajah menunjukkan cara2 lapik leher dilakar diatas kain lapik. Video ini menunjukkan cara menebuk lubang leher baju kurung pada kain dan lapik leher. Baju Kurung Moden Baju Raya 2021.

Cara membuat leher baju kurung asli. Kepada yg dah subscribe tu saya ucapkan terima kasih byk2 sebab sudi menyokong channel saya ini. Waalaikumsalam mommy pau pau.

2 Letakkan lapik leher di bahagian lubang leher dengan keadaan lapik leher sebelah dalam menghala ke atas. Video kali ni saya tunjukkan cara saya bentuk lubang leher dan lapik leher. Saya blaja dulu cikgu bagi ukuran 1-9.

Saya slalu stuck bahagian leher. Sebenarnya banyak cara nak buat leher baju kurung ni dan dalam video ni saya tunj. Saya nak tanya.

Apr 24 2017 saya nak share tutorial cara menjahit leher baju kurung moden. Cara Jahit Zip Di Leher Jubah Sewing. May 11 2009 kali ni saya nak ajar tentang cara membuat lubang leher baju kurung.

Sedang mencari cara terbaik untuk belajar menjahit baju kurung. Selamat datang ke channel saya Cik Bunga. Asas menjahit baju kurung A-B Lebar bahu ukur lurus di bawah lubang leher D-J Labuh baju C-D Labuh lengan D-E Lebar lengan G-F Lebar kekek F-E Lebar pesak atas.

Leher6 1-10 leher6 1 cm atau 2 cm. Lipat 2 badan baju. Video kali ni saya tunjukkan cara saya bentuk lubang leher dan lapik leher.


Pin On Sewing Project Baju Kurung Other Related Tutorials


Cara Membuat Lubang Leher Lapik Leher Baju Kurung Tradisional Pesak Gantung Moden Mudah Youtube


Cara Menjahit Leher Baju Kurung Moden Jenis Belah Depan Youtube


Ukuran Leher Mengikut Saiz Umur Clothes Sewing Patterns Fashion Sewing Pattern Sewing Techniques

0 Response to "Cara Nak Buat Lubang Leher Kurung Moden"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel